sobota, 6 października 2012

Zaje*bista pogoda

Tak właśnie od około 3 dni leje, dzień w dzień leje sie z nieba niemiłosiernie, ciemno za dnia jakby wieczór był.
Dziś miałam zajęcia no i przy okazji przyszedl ten dzien w miesiacu, brzuch mnie boli pogoda do dupy lepiej byc nie moze :(
Nie ma z kim pogadac i posiedziec w taka szarą pogode a to dobija ,to znudzenie.
Nie mam pomysłów na takie bure dni, chyba jedynie upic sie na poprawe humoru w dobrym towarzystwie, albo urzadzic mala imprezke w domu no wlasnie tylko nie ma chetnych.

Fajnie by było jakby ktoś zapukał do drzwi i wbił na pogaduchy przy schlodzonym piwie :P

Mam nadzieje, że u nikogo nie ma tak do d*** dnia jak u mnie, taka nudna sobota rzadko się zdarza a jednak . . .

4 komentarze:

  1. Mnie też dziś boli brzuch, zaczął już o 5 rano. Też u mnie nieciekawa sobota, oby jutro było lepiej:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda faktycznie nie ciekawa :) Jutro będzie na pewno lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W odpowiedzi na Twoje pytanie dotyczące szamponetki: To jak bardzo widoczny będzie rudy kolor zależy od koloru wyjściowego włosów. Kiedyś farbowałam włosy na ciemny brąz i żeby dojść do takiej rudości szamponetkami potrzebowałam wielu miesięcy, ale teraz jest to prawdziwy rudy i w świetle dziennym i na słońcu. ;)

    OdpowiedzUsuń