poniedziałek, 8 października 2012

PrzedHalloweenowe plany

Tak właśnie dziś pomyślałam,że niedługo będzie Halloween.
Nigdy nie przebierałam się ani nie robiłam make upu z tej okazji, ale w tamtym roku postanowilam ,że tegoroczne halloween spędze odjazdowo z jakimś upiornym makijażem i wystrzałową natapirowaną fryzurą :D
Także na internecie szukam jakichś inspiracji co do makijażu na ten dzień, no i chyba urządzę jakąś imprezę z okazji tego święta bo mam nieziemską ochotę na coś upiornego.  
  A to zdjęcie jest z Halloween z 2010 roku, ja w masce a Klaudia z irokezem którego sama wykonałam ha, cośmy się nakąbinowały a ludzie na ulicy robili oczy ze zdziwienia i podziwiali, zupelnie zapomnialam o tym :D 

Może macie jakieś pomysły makijażowe z tej okazji lub spędziliście w tamtym roku upiornie halloweenowy wieczór? 
Chętnie poczytam :) 

6 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj oglądam z ukochanym horrory;) Ale raz mnie nieźle nastraszył, bo włączył mi straszną grę i prawie się zesrałam przed kompem;D Są dwie takie - You are empty i Call of Cthulhu. Polecam, wrażenia niezapomniane;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, że niezle ja to jestem strachliwa i jak ogladam horror nawet za dnia to sie potem boje :O Tak sobie wbije w glowie . . . Dlatego żadko oglądam :P
      Ja w tym roku chce cos innego jakas impreze z dziewczynami na luzie i z upiornymi makijażami :D

      Usuń
  2. w tamtym roku nie, ale dwa lata temu :D oj działo się xD z półmetrowym irokezem <3 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to bylo ale ja sie nie przebralam bo nie mialam za co :( ale w tym roku cos wymysle ! ha

      Usuń