piątek, 19 października 2012

Moja buzia po kwasie

Jak wyżej napiszę słów kilka jak moja skóra zareagowała po kwasie o którym pisałam wcześniej.
Otóż na drugi dzień mialam hmm nie umiem tego nazwać takie 2 placki jakby liszaj ale z skorupką na skórze , nie strup nie wiem jak to opisac, podraznienie ze suchymi miejscami. Nakładałam co chwilę warstwy kremu by mi to znikło no ale w koncu napisalam do mojej kosmetyczki ktora prosila abym pisala jakby sie cos dzialo no i napisalam czym mam smarować by mi to zeszlo szybciej , otóż musialam kupić trybiotyk. Kupilam i juz na drugi dzien bylo lepiej, kolejnego dnia jeszcze lepiej skora ta sucha zeszla zostaly male placki czerwone. Być może miałam taką reakcję gdyż mialam peeling przed tym maseczki itd, a byc moze byl to za mocny kwas jak na moja cere albo poprostu to co peeling zdarl wrzarło się w skórę i dlatego mialam podraznienia ale teraz nie ma po tym ani jednego sladu, troche mnie potem wysypało co zirytowalo mnie bo tyle walcze z ta buzia zeby nie wyskakiwalo mi cokolwiek a tu bach jakies syfy. . . coz trzeba bylo przezyc , no i tak pomyslalam, ze mam same kosmetyki a nic z aptecznych leków na buzie w razie W gdybym potrzebowala jakiegos szybkiego działania.
Tak to wygladała nie obrzydzając nikomu życia ale no dodam byscie widzialy bo nie umiem opisac

I kupiłam ACNE-DERM puki co jestem bardzo zadowolona ,to co mi wyszlo, i majac jakies zaczerwienienia po pryszczu smaruje acnedermem i znika . Czytalam że może zapychać puki co nie widze zapychania widzę leczonko. Nie mam czynnego aparatu ale postatam sie zrobic i dodac zdjecie terazniejsze czyli po.

Co do kwasów mialam slabsze i lepiej na mnie dzialaly niż ten mocniejszy zdecydowanie chociaz pierwsze 3 dni lepiej spedzic w domu bo afekt widzialam po tygodniu dopiero , czy zrobie taki mocny jeszcze raz hm watpie moze jakis owocowy predzej.

Planuje kupic krem z kwasami tylko mam dylemat, mialam kiedys probke z PHARMACERISA z kwasem migdalowym bodajże 5% , ale widzialam tez 10% i moze na ten sie skusze ale najlpierw poprosze o probke bo nigdy nic nie wiadomo :P
Uwielbiam testowac tylko czasem idac do SUPERPHARM pytajac o probki no zdarzaja sie Panie ktore niezbyt sie kwapią do tego a z szyflad to az im sie wysypuje no coz jedynie pozostaje mi takie testowanie produktow tzw wysępione :)

a Wy stosowalyscie jakies kremy z kwasami ? Jakie ?

1 komentarz:

  1. Cześć, jestem bardzo ciekawa jak zadziałał na Ciebie acne derm. Może zrobisz o tym wpis razem ze zdjęciem :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń