niedziela, 21 października 2012

Mniam !

Zaraz Wam napisze dlaczego MNIAM !
Otóż wziełam od babci jabłka i naszła mnie ochota na placki z jabłkami, no i weszłam w niezawodnego wujka google i znalazłam przepis na placki z jablkiem.

1jajko (pianę ubić) żółtko potem dodac
2,5 szklanki mąki
1,5 szklanki mleka
dałam od siebie jeszcze 2 łyzeczki śmietany
jabłka

Jabłka obrałam i kroiłam na plastry zalezy jakie jabłko tyle wyjdzie placków ja akurat mialam male, wiec placuszki sa małe.
no i maczamy te kawałki jabłka w cieście i łyżka dajemy na patelnie przewracamy aż się zarumienią i można jeść :D
Moja wena twórcza poszła dalej rozpuściłam czekoladę i polałam placki, smak ? Nie da się opisać same zróbcie i spróbujcie mi wyszly obłędne akurat na niedzielny wieczór i na dopchanie boków oraz poprawę humoru ma ponury dzień:D
SMACZNEGO !

3 komentarze: