środa, 26 września 2012

Mam! Biedronka

Byłam dziś w Biedronce bo od dziś jest oferta na kosmetyki z Eveline, no i ja chcialam zakupic plyn micelarny 100ml za 4,49zł . . .
Poszłam o 14 do jednej - patrze nie ma :/ pytam Pani stwierdza ,że mają tyle towaru ,że może jeszcze nie zostało to wyłozone, coz inne byly tylko nie plyn.
Poszłam do drugiej biedronki, patrze jest półka z kosmatykami Eveline , ale ku mojemu zdziwieniu nie ma plynów micelarnych, widzę 6 otworów w którym stały plyny nie ma ani jednego, poszlam zapytac czy sa jeszcze Pani powiedziala ,że jak tam nie ma to juz nie ma . . .
Ja nie wierzę że na cały sklep, gdzie oferta zaczyna się od 26go czyli dziś , na całą Biedronkę, żeby bylo tylko 6 plynów takich , nie wierzę ! To nie wiem chyba od 7 rano stali i czekali :|
Idę niedlugo do tej pierwszej biedronki i zobaczymy, a jak nie to jutro w moim miescie otwierają trzecią wiec wstane skoro świt ,może tam dostane ten płyn !
SZOK !
Jak wrócę to dopiszę czy był czy nie :)

No i aktualizuję,że jestem w posiadaniu płynu micelarnego Eveline z Biedry :D

Będę opisywac w najbliższym czasie

2 komentarze:

  1. Ja na szczęście trafiłam na ten płyn :) swoja droga, uwielbiam te promocje w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah upolowałaś :D gratulacje !

    OdpowiedzUsuń