poniedziałek, 24 września 2012

o cerze słow kilka

Muszę coś napisać co by pustka nie zawitała :)
Pogoda nie rozpieszcza. . . pozostaje siedzenie w domu i nic nie robienie, no prócz pojscia do pracy, przez 2 dni kolejne bede pracowac a potem wolne i do szkoly brrr czuje to przeszywające zimno !

Byłam w biedronce i wylukałam chusteczki do demakijażu ,kupiłam i jak przetestuje opiszę - do cery normalnej i mieszanej :)
 Poza tym wziełam gazetkę i wejdą kosmetyki w całkiem dobrej cenie i dobrych firm i  zaczaje się chyba na płyn micelarny z Eveline z kwasem Hialuronowym ,bedzie za jedyne 4,49, takze 26go biegne do biedronki :)

 Ostatnio moja cera wariuje, znow pojawiaja sie krosty, nie wiem czy to przez odlozenie tabletek, czy wynik uzycia Atredermu , a moze pogoda, albo potrzebuje pojscia do kosmetyczki na czyszczonko i chyba tak zrobie, bo juz kilka krost a mnie szlak trafia bo przecież dbam, pielęgnuje i tak mi się odwdzięcza. . . odstawilam tabletki ok 1,5miesiace temu ale teraz jak przyjdzie ten dzien to znów zaczynam brac, gdyż lekarz wypisała mi recepte no i zobaczymy co z ta buzia jak zejdzie tzn ,że cera wariuje przez hormony a wtedy juz jestem skazana chyba przez całe życie mieć niedoskonałości a to denerwuje bo nie lubie nakladac podkladów na buzie i tone jakiś kryjacych kosmetyków wtedy czuje sie źle, niekomfortowo jakbym zapchana chodzila.
Nie dam się na pewno, o nie !





5 komentarzy:

  1. Moja cera w miarę się trzyma, ale włosy zaczynają mi się bardziej przetłuszczać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zauwazylam ze jak umyje rano juz pod wieczor mam lekko takie niesforne na drugi dzien nie ma mowy zebym caly dzien przechodzila bo robia sie tluste :/ chyba zaczne myc glowe codziennie nie wiem czy to zmiana pogody czy odlozenie tabletek ale pewnie to drugie bo jak bralam bylo ok

      Usuń
    2. Ja myłam zasze co drugi dzień i towystarczalo, ale od kilku dni już po jednym dniu nadają się do mycia. Może to chwilowe, mam nadzieję, że wszystko nam się unormuje;)

      Usuń
  2. może pogoda? chłodniej się robi i organizm broni się przed zimnem natłuszczając skórę ?

    OdpowiedzUsuń