czwartek, 27 września 2012

Buty

Weszłam dziś do sklepu zobaczyć co jest nawet nie myslalam o kupnie czegokolwiek, no i ujżałam buty. Jak ja nigdy na obcasie nie chodze , zawsze adidasy albo jakies trampki wygodne to mowię
 " musze je mieć" spodobały mi sie nieziemsko no i dzięki temu ,że w pracy nie wybrałam ostatnich zarobionych pieniedzy to zamiast wydać na pierdoly kupilam buty :)
Mój aparat w telefonie nie odda tych kolorów co w rzeczywistosci ale zawsze coś

Mam nadzieje, że nie wylądują w szafie i bede je nosić

4 komentarze:

  1. Świetne są;) Mam nadzieję, że będą wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszą przymiarkę jest ok ale zobaczymy jak na dluzszych dystansach beda sie spisywaly :D

      Usuń
  2. ja mam podobne z tamtego roku :P i właśnie wylądowały w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają świetnie:) Chociaż ja na wysokich obcasach długo nie wyrabiam :)

    OdpowiedzUsuń