sobota, 22 września 2012

Jesień i czas naukę zacząć

Tak właśnie nadeszła jesień.
Nie wiem jak w innych regionach Polski ale tu u mnie w Zachodniopomorskim od wczoraj zaczeła się jesień.
Dziś to już wogóle na całego, pierw niby fajnie trochę słoneczka, wiaterek, chmurki a po poludniu czarne chmurzyska i ulewa z nieba a przy tym okropny ziąb ! Ja jestem strasznym zmarźluchem i dziś siedząc w domu poprostu mi zimno i nawet gorąca herbata nie pomaga, no nie wliczając jeszcze mojego przeziębienia i kaszlu który mam i jestem ciekawa kiedy minie . . .
Kasztany powoli zaczynają wypadać ze swoich łupinek i liści coraz więcej na ziemi.

Dziś zaczeły mi się zajęcia na studium no i co budzik na 6 rano bo o 7 wyjscie na autobus i co zaspalam nie wstalam, nie wiem ta poranna ciemnosc mnie znurzyla dalej do snu.
No i niestety bede musiala sie przyzwyczaic ,bo za duzo wolnego sie mialo i sie spalo do 9,10 i bylo widno a teraz rano wyjde ciemno i wrocę do domu tez ciemno . . . Ale jutro wstane musze, mam na 8.00 i do 16.20 ciekawe jak to bedzie bo szczerze nie jestem przyzwyczajona do ośmio godzinnego siedzenia w ławce po pięciu zajęciach mam już znużenie i senność a moja głowa odmawia pracy :D
Jednym słowem czas studium zacząc i wytężyć organizm do pracy.

Marzy mi się aby jesień tego roku była złocista i słoneczna, bez zbędnych opadów deszczu, by móc pójść na spacer i porobić jakieś ładne zdjęcia , może się spełni . . .

A u Was są już pierwsze pogodowe oznaki jesieni ?

3 komentarze:

  1. U mnie jest cholernie zimno, nawet w domu marznę, nie przywyknęłam jeszcze do jesieni;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tak jak ja ... Nie wiem co ja jutro ubiore jadąc rano do szkoły, już czuje to zimno brrr

      Usuń
  2. ja się wymarzłam okropnie ! ale spodnie z H&M-u sa <3 ;) i dla małej dwa bodziole :D

    OdpowiedzUsuń