piątek, 31 sierpnia 2012

O zmoro ! Kasa fiskalna :O

Dziś z rana w pracy spotkałyśmy się wszystkie 3 dziewczyny po to ,by nauczyć się obsługi kasy fiskalnej. Jak się dowiedziałam, że mamy mieć kasę to szok, bo ja zawsze mówilam ze nie pojde pracowac do zadnego sklepu ,bo nie mam ochoty miec do czynienia z kasą, manka, użeranie sie z ludźmi itd i wogóle nie chcialam jej obslugiwac bo róznie to bywa :P
No i co doczekałam sie jak moja kochana szefowa mowi ,że trzeba miec kasę bo dochody są wyższe i musimy się nauczyć obslugiwać.
No i maly stres "matko jak ja to ogarne, pewnie sie pomyle bedzie manko za mankiem" z Justyną koleżanką oby dwie na siebie spojrzałyśmy ale z uśmiechem na twarzy  . . . no i miły Pan zacząl nam pokazywać co i jak. Nadeszła chwila ćwiczenia , i o dziwo załapałyśmy , myślę że nie będzie źle :D
Jak ćwiczyłyśmy to ok ,luzik bo kasa nie była zafiskalizowana czy jakoś tak, no ale od jutra już nie ma mowy o pomyłce bo już będzie zafiskalizowana i mam nadzieje ,że żadnych błędów nie zrobię bo nie mam zamiaru się stresować przez durną kase :|
I dzięki bogu nie pracuje w sklepie tylko w bawialni, więc nie musze pyrów wagowo nabijać albo odliczać butelek po browarze :P
Zeszycik ze sciągami obowiązkowo jest ,co który przycisk znaczy no i damy radę.


3majcie kciuki abym nie narobila byków i manka żadnego bo tego nie chcę:P
 Durna kasa a człowiek ile sie nastresuje haha


Dziewczyny musicie mi pomóc znaleźć te mgiełki !
Za nastolatki mialam zieloną , i teraz ich nie ma ! a ja chcę ją tą mgiełkę były cudowne ! Nie spotkałyście może ich gdzie można je dostać ?? na allegro patrzałam i nie ma :(


2 komentarze:

  1. Przeczytałam Twoje komentarze, wiec odpisuje. Mgielki byly kupione chyba jakies 6-8 lat temu, dokladnie nie pamietam. Tata mi je dal w prezencie na kilka okazji. Kupowal chyba w makro albo selgrosu. Ale czy teraz jeszcze sa w sprzedazy nie wiem, chyba nie. Jestem teraz w Stanach, wiec ciezko mi powiedziec co mozna kupic a w Polsce a co nie.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja te 6-8 lat temu mialas naście i wtedy mialam je i nagle ich nie ma :( a byly cudne !

      Usuń