czwartek, 30 sierpnia 2012

. . .

Mam kolejny zły dzień :/ najchętniej wyryczałabym się w poduszke ! Masakra nie wiem co mi jest mam takie zle dni, humory że mam tego juz dosc ! Dzis myslalam ,że zwyje sie na ulicy . . .
No i ja sama nie umiem wytłumaczyć tych humorów . . . ,ale byle gówno i jestem wkur*** i płakać mi sie chce :|
. . . być kobietą jest zajebiście niezajebiste . . . czasem wolałabym być facetem albo wogóle nie być, tak stwierdzam ,bo mamy przesrane więc w następnym wcieleniu chcę być facetem!

Muszę pomarudzić, powyklinać i zjeść całą czekolade !

. . .ale coś czuję ,że nawet milka mi nie pomoże . . .


Oby starczyło mi siły na kolejny dzień nerwów bo inaczej wybuchne !

2 komentarze:

  1. Też czasem tak mam... Przed okresem. A zbliża się i też będę wnerwiona;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie sie tak zbliża że go nie widzę i wiem czego to sprawka. Kocham moje hormony :/

      Usuń