sobota, 1 września 2012

Koniec wakacji i tęczowe oko

No to zaczeliśmy wrzesień.
Kończy się letnie ciepełko i wypady , zaczyna się szkoła, no i ja też zaczynam ale od połowy września więc jeszcze 2 tygodnie mam laby :)
Ostatni rok na moim studium, i trzeba wziąć się pełna parą za naukę ,bo czeka mnie egzamin w czerwcu i mam cichą nadzieję że go zdam ,oby ! Może w końcu coś osiągne w tym życiu i chociaż jeden egzamin zdam! Matura była jednym wielkim niewypałem . . . Uwielbiam pracę z dziećmi i nie wyobrażam sobie innej pracy tej bez dzieci.

Dziś wieczorem idę ze znajomymi na grila ,akurat jest okazja na pożegnanie wakacji hehe. 

i kolejne 10 miesięcy w ławce co weekend i dużo przygotowań do egzaminu ,szykuje się cięzki rok

Muszę jeszcze dodać jedną rzecz.
Mianowicie jak zobaczyłam to tęczowe oko to oszalałam :O
Jakie cienie ,jakiej firmy ,o mocnym pigmencie by zrobily takie cudo ?? Dziewczynki powiedzcie macie rownież znajome na blogach albo moze same posiadacie takie cienie ?
Jestem zachwycona tym okiem :D
Pomóżcie Cioci Ani :D

buziaki :*

2 komentarze: