sobota, 4 sierpnia 2012

:)






Puki co to mogę coś powiedzieć o kremie do rąk z AA - Jego konsystencja jest fajna , nie jest jakaś tłusta i ciężka i co najważniejsze szybko się wchłania a ręce po nim są gładkie i to mi odpowiada bo nie lubie długo czekać jak krem wchłonie się, po tym kremie mogę od razu zacząć coś robić bez zbędnego tracenia czasu na wyschnięcie :) cena : 8,50 zł

Dziś użyłam też eyelinera i puki co nie rozmazał się ,zobaczymy do końca dnia i jak się zmyje wieczorem :)

Któraś z Was używała może któregoś z tych kosmetyków ?

4 komentarze:

  1. Ja widziałam u koleżanek a teraz akurat go dojrzałam i kupiłam i nie jest drogi niecałe 5 zł :) Jak zużyje ten zapach wypróbuje innny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam odzywki Eveline. CO prawda nie 8w1, ale diamentowej (skład ten sam) i SOS. Muszę powiedzieć, że REWELACJA! Mam super długie paznokcie (około 6 mm), nie rozdwajają się, a już sporo czasu odżywki nie stosuję. Końcówki są białe, a nie jak wcześniej, że półprzezroczyste... Po około 2 miesiącach czują, że nie są już bardzo twarde, ale nic się z nimi nie dzieje. Poza tym co to za problem raz na parę miesięcy przeprowadzić małą kurację wzmacniającą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja zaczełam właśnie mam nadzieje ,ze pomoze bo nigdy nie mialam takich paznokci poniszczonych :( a mażą mi się długie mocne by w końcu malować je w ombre itd :D

    OdpowiedzUsuń