sobota, 4 sierpnia 2012

Zdobyłam się na odwagę...

Chyba się odważę, tak buszowałam w zdjęciach i myślę dodam, niech zobaczą i próbują z tym walczyć kobiety moje , oczywiście mężczyźni też ale tutaj mowa o kobietach :D

Dziwnie się czuję patrząc na zdjęcie sprzed, tragedia ale tak było... Lecz ja nie poddałam się wytrwałam, niecały rok temu to było bo zaczełam walczyć jakoś w listopadzie tamtego roku a zdjęcie obok jest teraźniejsze sprzed chwili.
Mam nadzieję , że dodam otuchy tym, którzy walczą z trądzikiem, NIE PODDAWAJCIE SIĘ !
Mam nadzieje ,że nie wróci wogóle ! Teraz na jesień też wybiorę się na kwasy tak na wszelki wypadek i żeby powoli usuwać te blizny które tam gdzieniegdzie widnieją :)
Oczywiście moje teraźniejsze zdjęcie buzi jest bez makijażu żadnego pudru, różu nic, i na dodatek po  całym dniu i po pracy :P Jedynie oko pomalowane 

Aż wstyd dodawać takie zdjęcia ale ok niech będzie...


5 komentarzy:

  1. Różnica ogromna! Ja mam słabszy trądzik, ale boję się, że się pogorszy... Dobrze, że się odważyłaś pokazać zdjęcia, bo to najbardziej motywuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tzn u mnie to różnie bywało, ale nabawiłam się stanów zapalnych i tak to wyglądało, wiadomo bywa gorzej ale dla mnie to już była tragedia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, różnica przeogromna! Ja aż takiego trądziku nie mam, ale znów u mnie delikatne pogorszenie.
    Powiedz mi czy to było w końcu coś z hormonami czy może stosowałaś coś po Duacu? U mnie to raczej na pewno nie jest hormonalne bo na żuchwie nic nie mam, głównie czoło i teraz broda, bo mam wysyp :(

    Kasiunia0504

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, gapa ze mnie. Doczytałam Twój wcześniejszy post o terapii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A próbowałaś iść po jakiś antybiotyk do dermatologa? Może też idz do ginekologa po tabletki hormonalne ja bralam pol roku bo mialam problem z buzia plus nieregularne cykle i zobaczymy ale dobrze sie czulam po nich

    OdpowiedzUsuń