wtorek, 8 stycznia 2013

Wyprzedaże? Maniaczki butów ? hmmm

Styczeń, zaczynają się wyprzedaże, w sumie juz dawno są, ja umowilam sie na piatkowe buszowanie do galeri ale co z tego wyjdzie dam znac jak wrocę w piątek ale niezbyt nakrecam sie ze coś kupie bo sępiarstwo już pewnie zabuszowało hehe.
Mi jak na złosc pekła podeszwa buta, a juz myslalam ze drugi rok bede miec buty ze spokojem a tu taka niespodzianka.
Wybralam sie na rynek zobaczyc czy cos jest, bo srodek zimy za nami wiec dostaw juz nie bedzie wiec trzeba wybierac w tym co zostalo, a że ja mam rozmiar 40, 41 to w tych resztkach to juz nie mam z czego wybierac :D
Choc widzialam fajne buty no ale coz
Zaczelam buszowac w allegro i znalazlam i zamowilam, bede czekac az dojda i zobaczymy czy beda dobre bo to najwazniejsze.
Wybralam takie buty, widzialam je w sklepie spodobaly mi sie lecz rozmiaru nie bylo, dziekuje ze ktos wymyslil allegro zbawienie w opresji :D ha i cena o 2 razy mniejsza.
Mialam inne wypatrzone lecz dzis aukcja z rozmiarem byla zakonczona i upatrzalam te ktore widzialam w sklepie
Oby byly dobre bo jak mnie sniegi zastaną zostane bez butów :/
Nie jestem maniaczką butow, mam w sumie ich duzo, na lato to juz wogole nie mowie ile sandałów, balerinek i niektore raz mialam na nodze, ale jak juz jedno nosze to juz nosze az sie nie zepsuja :P
No i przyszedl czas, akurat w srodek zimy.

A wy kobiety jak się nosicie z butami jestem ciekawa :D ??
Macie maniactwo czy nie :D

2 komentarze:

  1. ja twierdze ze nie ale moj J uwaza ze dosc czesto kupuje buty a teraz jak sa wyprzedaze to jak tu ich nie kupic:)

    OdpowiedzUsuń