niedziela, 2 grudnia 2012

Syoss Pro Nature 5-21 jasny czekoladowy brąz

Moje marzenia i jakimś jaśniejszym odcieniu chyba nie wypala, nie dosc ze sama mam ciemne klaki to kupilam farbe no ale wiadomo wyszly ciemne bo i farba do jasnych nie należała he . . .
Ale ja bym chciala cos jak z posta wczesniejszego co dodawalam ta babke ech
No ale dziś przychodze z recenzją farby Syoss Pro Nature Jasny czekoladowy brąz
Zdziwilam sie że czekoladowy braz nie jest na opakowaniu jak czarny ,bo przewaznie ten odcien wychodzil jak czern, u mnie na wlosach owszem jest ciemny ale zobaczymy jak sie splucze.
Tak to wygląda na opakowaniu


 Zdjęcie moich wlosów bedą później żeby było co porównywać poczekam aż się spłucze.
Nie wiem chyba nie mam dość odwagi by zrobić jaśniejsze  i w sumie nie jestem przekonana ze bedzie mi ladnie w jasniejszych odcieniach bo ja brunetka naturalna . . . Ale korci mnie bardzo i znajac mnie to i tak zrobie jasniejsze i tak nie wiem jakim cudem ale stanie się to :P

1 komentarz:

  1. Moja mama ma ciemne i jak robila ciemnym bl. To jej rudawe wyszły

    OdpowiedzUsuń