czwartek, 29 listopada 2012

Zmiana koloru włosów? HELP

Znów mi odwala, chcę czegoś innego na głowie ... Podobają mi się rude ale nie hamsko rude tylko jakies fajnie cieple odcienie nie wiem jak to okreslic miedziany braz ale nie mocny braz wpadajacy w taka miedziana poswiate.
Znalazłam na internecie takie zdjecie wrzuce bo spodobal mi sie kolor
Kolezanka miala kiedys miedziany kasztan z Garniera moze w to  by wpadaly te wlosy tylko ,że ja mam obecnie brazowe i cholera wie czy cos by z tego wyszło.
Znalazłam tez bloga dziewczyny ktora miala na pierwszym zdjeciu fajny odcien drugi tez mi sie podoba ale nie az tak mocny bardziej pierwsze zdjecie
http://dennyrose.pinger.pl/m/4101798        jak chcecie zobaczcie doradzcie cos bo ja juz sama nie wiem predzej lysa zostane :P

5 komentarzy:

  1. hejka i jak z tym kolorkiem jaki wkoncu wzielas ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam farbe z syossa ale nadal mysle nad jakims kolorem lecz mam ciemne wlosy i ciezko mi bedzie uzyskac taki jaki chce

      Usuń
  2. Myślę że trzeba najpierw ściągnąć kolor bo te które masz są zdecydowanie za ciemne żeby udało sie przejść w taki kolor.Ale musisz zdać sobie sprawę że to niszczy włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby uzyskac taki kolor radze najpierw rozjasnic wlosy farba z Joanny czyli rozjasniacz 5-6 ton wtedy mozesz nalozyc kolor jaki chcesz na te wlosy bo inaczej jesli powiedzmy nalozyc kolor taki jasny na swoje ciemne wlosy no to niestety nie wyjdzie ci taki efekt jaki chcesz wiem cos na ten temat bo z czarnego koloru przechodzilam na taki i wiadomo nie wyszedl taki sam za pierwszym razem ale drugi efekt bez porownania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 53 year-old Financial Analyst Arthur Viollet, hailing from MacGregor enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Air sports. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a RX. moja odpowiedz

    OdpowiedzUsuń