poniedziałek, 29 października 2012

Zakup wiedźmy

Zakup ponieważ dziś przejeździłam z koleżanką pół Szczecina w poszukiwaniu, kurtki bądź płaszcza. Najpierw Kaskada od podstaw i już znam całe centrum nic tam nie ma a ceny z kosmosu :D Jak weszłyśmy do jednego ze sklepów nazwy nie pamiętam zaczelam się śmiać jaka cena była za badziewny sweterek ani to ładne ani stylowe wg mnie ponad stówę kolo dwóch a płaszcze dobitnie brzydkie 500 - 800 zl haha więc powiedziałam bye bye i pojechałyśmy na Turzyn, tam większy wybór koleżanka kupiła płaszcz, następnie zaszłyśmy na rynek do chińczyków ceny płaszczy też nie za niskie ale znalazłam go, od razu rzucił mi się w oczy i co kupiłam :D chyba czekał na mnie :P
Chabrowy ciepły płaszcz taki jaki chciałam za tyłek ze ściągaczem.
Tak wygląda z futrem ( jakość dobitna ale niestety pozostaje mi aparat z telefonu)
a tu bez futra





A wczoraj z dziewczynami urządziłyśmy sobie halloween, w srodę pewnie tez pójdę na jakąś imprezę dlatego urzadzilysmy sobiewczesniej, na spontanie pomalowalam oczy natapirowałam wlosy i tak to wyglądało
Klaudia zrobiła super halloweenowe ozdoby , było pysznie i śmiesznie



A teraz padam, nóg nie czuje po dzisiejszej wyprawie więc idę się kąpać


2 komentarze: