sobota, 27 października 2012

.

Uwielbiam jesienne mroźne wieczory a już od kilku dni takie są , bez deszczu i mroźne :D Czasem lubię wyjść tak wieczorem przewietrzyć się , a jeszcze jakby był śnieg i prawdziwa zima to już wogóle ale można pomarzyć, bo zawsze jak spadnie śnieg robi się chlapa , poczatki są fajne lecz potem juz jest szaro i buro.
Ja osobiście kocham zime hmm moze ,że urodziłam się w grudniu ? Jestem zmarźluchem ale lubie jak szczypie mróz a ja opatule się :D

Od dłuższego czasu mam zamiar iść biegać, murawę mam po drugiej stronie ulicy ale mój tyłek jest chyba zbyt cięzki żebym sama poszła, no cóż nie lubie gdziekolwiek sama wychodzić wrecz nienawidze musze mieć towarzystwo tak już mam.
Obiecał mi mój D ,że pojdzie ze mna biegac i tak minął drugi tydzień i nic z tego nie wychodzi :P
Ale ostatnio koleżanka z którą pracuje zaproponowała poranne kijki o 8:00 no i może to mi da jakiegoś kopa żeby wstać na tą 8:00 i pójść się poruszać. Nie wiem czy ja sie stara jakaś robie i leniwa już , w gimnazjum prawie 6 z w-fu a teraz zero jakiegos ruchu wiekszego :/ 
A przepraszam w czerwcu chodziłam na aqua aerobic miesiąc SAMA , ha tak sama, byłam rześka po basenie, z miłą chęcią bym teraz zapisała się ale koszt 150 zł . . .
Więc pozostaje mi moja motywacja do ruszenia dupy :)

A wy też dziadziejecie czy uprawiacie jakieś sporty ? :P

2 komentarze:

  1. Trochę ćwiczyłam w domu, ale złapałam lenia i teraz zbieram motywację;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie te cwiczenia w domu to tez mi ciezko cos ida chyba musialabym miec kogos kto by stal nade mna i sie pastwił :D
      Mam plyte z aerobikiem ale zobaczymy co z tego wyjdzie :D

      Usuń