czwartek, 20 września 2012

SVR XERIAL 5

Wczoraj z koleżankami byłyśmy w Szczecinie, musialam jechac po krem nawilżający bo mi się skończył a w superpharmie zawsze znajdzie się jakaś promocja, dodatkowo dowiedziałam się z innych blogów że w Douglasie wymieniaja stare tusze na tusze z Clinicue.
No więc w Douglasie już nie było tej wymianki , pani powiedziała ze wszystko zeszlo w sobote - szkoda :( bo myślałam ,że wysępie coś :P

No i będąc w Superpharmie szukałam kremu nawilżającego bo ostatnio zastosowałam kuracje płynem Atrederm który ma złuszczyć skórę i pomyślałam dam mu kolejną szansę ,no ale znów mnie zawiódł bo skóra wiadomo schodzila, bo po tym zawsze sie łuszczy ale u mnie reakcja była taka że po wysuszeniu zaczely mi wyskakiwać krosty . . . i teraz muszę nawilżyć buzię pożądnie no i zakupiłam ten oto krem
 SKŁAD

 Skład: aqua (purified water), cyclomethicone, dicaprylyl carbonate, urea, glycerin, biosaccharide gum-1, butyrospremum parkii (shea butter), polyglyceryl-4 isostearate, sodium pca, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, sorbitol, dimethicone, methyl methacrylate, crosspolymer, allantoin, lactic acid, palmitoyl hydroxypropyl trimonium amylopectin/glycerin crosspolymer, hydrogenated lecithin, sodium chloride, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, methylparaben, phenoxyethanel, propylparaben, sodium methylparaben.


producent zapewnia
także zobaczymy czy pomoże, miałam już kosmetyki z SVR ale przy kuracji trądzikowej z zielonej serii, teraz kupiłam z niebieskiej i zobaczymy co on zdziała, niebawem opiszę :)

Apropo kremów nawilżających, dostałam kiedyś próbkę nawilżacza z Uriage wyglądało jak małe masełko nazwa kremu to URIAGE, AQUA PRECIS, będąć w aptece sprawdziłam był za 90 zł :O
Ale tak jak on nawilżał to chyba żaden krem nie jest tak cudny, cena mnie przeraziła ale może kiedyś odłożę i zakupię bo ma mega nawilżenie i skóra po nim była cudna a miałam tylko próbkę. 
Wygląda tak


A któraś z Was stosowała może krem z tej serii lub ten z Uriage ??

4 komentarze:

  1. A gdyby było organizowane spotkanie blogerek w Szczecinie, byłabyś chętna? :)
    P.S Mam dwie dobre kumpele w Policach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja do zeszłego roku nie znałam i moja kosmetyczka mi je pokazała i dawała próbki, są drogie fakt ale niektóre warte swej ceny :)

      Usuń