niedziela, 16 września 2012

. . .

No i znów mnie jakieś choróbsko dopadło :/
Był ból gardła a teraz kaszle :/
I jak do wtorku bedzie tak samo to wybiore się do lekarza. . .
Jutro wybieram sie do ginekologa na kontrol bo bralam tabletki zeby moje hormony jakos unormowac no i ciekawe co bedzie dalej . . . mam nadzieje , ze nie pojde na jedną dobę na badania ,bo noc w szpitalu to nie dla mnie.

A dziś nie mogłam, moją głowę zaprzątał filmik z ombre i co zrobilam z kolezanka ale szczerze to wyzsza szkola jazdy na filmiku i nic z tego nie wyszlo i teraz siedze z folią na glowie na moich bokach i czekam aż coś z tego wyjdzie no i zobaczymy . . . jednak jak sie upre i wbije sobie cos do glowy to musze to zrobic :P

W weekend zaczynam zajęcia no i mam nadzieje, że na pierwsze dni szkoły mnie nie rozłoży :/

A wam jak weekend mija ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz