piątek, 24 sierpnia 2012

Powrót i kilka nowych kosmetyków

Wróciłam już we wtorek ale jakoś cięzko mi się zabrać za pisanie i nie wiem czy będę dziś dużo pisać :D Znając mnie się rozpiszę . . .
Mam trochę nowych kosmetyków dziś dodam foty kilku z nich i krótko opiszę.
Co do wyjazdu udał się, pogoda dopisała :D Ale teraz zrobiło się szaro, buro i pada... Jesień chyba nadchodzi... a ja siedzę w domu i myśle co robić ,żeby zabić nudę. Pomalowałam paznokcie jednym z nowych lakierów, bo dostałam od Klaudi lakiery za co bardzo dziękuję :*

Zakupiłam też cienie kolorowe ale nie są aż tak intensywne jakbym chciała no ale cóż może dorobię się paletki z porządnymi odcieniami które mają mocny pigment to kolejne moje marzenie :D
Tego lata neony szaleją i takich odcieni szukam, ale wszystko z czasem . . . :D 
Nie jestem jakąś profesjonalistką i jeżeli chodzi o makijaż oczu u mnie jedynie powieku , jak zrobie jakąś krechę na dole wyglądam jak pobita :D ha i oczy mi łzawią. Chociaż podziwiam te piękne kolorowe makijaże u dziewczyn na blogach, może kiedyś bedę miala okazje być przez taką pomalowana ale byłoby fajnie :D
Pomalowałam powieki tymi cieniami no i zolty i zielony kicha nie widać ich wogole nawet wiec sie w nie nie bawiłam....

3 komentarze:

  1. cała kolorowa :D Ty mój Neonie ukochany :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam tej firmy u siebie nigdy :) ale ładnie Ci w takich kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie ryneczkowe zdobycze :D Lakiery od koleżanki , a cienie wylukałam i zakupiłam ale nie są aż tak intensywne ,wiadomo nie są firmówki ale marze o palecie cieni i mam nadzieję że się jej dorobię :D

      Usuń