sobota, 25 sierpnia 2012

Pędzle Mario Luigi i Hakuro

Jeżeli chodzi o makijaż na codzień jedynie co to maluje oko, kreska i tusz, nic więcej, żadnych podkładów, odzwyczaiłam się poprostu ze względu na to że walczyłam z trądzikiem i po jakimkolwiek podkładzie miałam wysyp więc odstawiłam po to by szybciej to wyleczyć.  Jedynie co to mam krem z ziaji tonujący i czasem zdaży mi się jego użyć plus kulki brązujące.
Oczy też sporadycznie maluje chyba bardziej to ,że mi się nie chce :D Jak jest okazja do imprezy czy coś wtedy makijaż jest obowiązkowy lub jakaś sesja zdjęciowa z dziewczynami :D
Ale czego nie wiecie przed rozpoczęciem leczenia buzi oczywiscie podkład musiał być bez tego zapomnijcie nie ruszyłam się nawet z psem na dwór ale wiadomo czemu - niedoskonałości ,teraz wstając rano nieogarnięta nawet pojdę do sklepu po bułki :D
Ale to że nie nakładam codziennie podkładów itd to nie znaczy, że nie mam sprzętu do tego przeznaczonego, wprost przeciwnie.
Mam pędzle, które dostałam na urodziny firmy Mario Luigi i napiszę wam kilka słow o nich. Tak więc pędzle są wykonane z naturalnego włosia sobola jak dobrze pamiętam, jest pędzel do pudru sypkiego i różu oraz  do malowania powiek, no i grzebyk . Jeżeli chodzi o pędzle do pudru i różu okropnie z niech wychodzą włosy, masakra dotkne pełno czarnych włosków , na buzi też. Jeżeli chodzi o pędzelki do cieni to uzywałam może ze dwóch i jak dla mnie fajne ,może jeden włosek wypadł, ale ogólnie dobrze sie nakłada cienie, jak będzie okazja do makijażu pokaże wam jak wychodzi makijaż tymi pędzlami :)
Pędzle są bardzo miękkie i miłe w dotyku i każdy ma swoje miejsce



Od dawna oglądałam filmiki na youtube i czytałam blogi i dziewczyny mówiły o pędzlach Hakuro, no i ja skuszona oczywiście je zamówiłam.
Posiadam 2:
Hakuro H50s
Hakuro H18

Są delikatne i jakby "miziały" wam buzię :D
H 50s  raz go użyłam więc jak będę nakładała podkład to napisze co i jak bo już dawno go nie używałam,
A H18  jedynie używałam go do korektora tak samo daawno temu, jak będę miała okazję go użyć również coś więcej napiszę :)
Jeżeli macie ochotę zostawcie ślad po sobie a może i wy używałyście lub macie któreś z tych pędzli ? Jeżeli macie ochotę piszcie :*

6 komentarzy:

  1. Ja mam pędzle Ecotools i spisują się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już sprawdziłam i widziałam je ostatnio w rossmanie i co nie wypadają kłaki z niego :D ?
    Gdzieś nawet czytałam o nich na jakimś blogu ale tyle wertuję że nie pamietam gdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. tematyka całkiem mi obca :D używam tylko tuszu (i to nie zawsze) i kredki :) czarna krecha pod okiem musi być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a ja tusz i kreska u góry :P
      Spokojnie wezme cię na makijaż i zrobimy przed i po i pokażemy dziewczynom Cie Piękna :D ha

      Usuń
  4. Nie miałam ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak je dostałam to też pierwszy raz na oczy wogóle widzialam firme Mario Luigi ja mam mały zestaw nie wiem jak sprawdzają się inne pędzle w większych zestawach , a Hakuro uwielbiam, teraz planuję kupić pędzel do eyelinera i brwi Hakuro H85 i wypróbować jak tym się tworzy krechy :D

      Usuń