czwartek, 12 lipca 2012

Cześć wszystkim Dziewczynom, Chłopakom, Mamom, Ciociom , Wujkom, Ojcom itd :) !
Zaczne tak nie po kolei może ale i krótko.
Mam na imie Ania, mam 21 lat, co mnie tu sprowadza? hmm...
Bardziej ciekawość i namówienie przez moją koleżankę Klaudię , która bardzo długo już siedzi w tym blogowym świecie.
Ja jakoś nie mogę się do teraz przekonać co ja tu wogóle robie, pisząc to pisze na spontanie totalnym bo sama nie wiem co mam pisać :D
Tak na prawde to chcę napisać jedno najważniejsze zdanie: Jeżeli mi się uda jakoś w miare prowadzić tego bloga (jak to Klaudia powiedziala: pisz o tym co cie denerwuje , co cie pasjonuje itd)  to poznacie mnie na pewno, bo raczej nie będę opisywać swojego 21 letniego życia co było kieedyś, skupie się na tym co jest teraz i będzie :)

Kilka słów co mnie interesuje :
- dzieci - praca z nimi, to jest numer jeden ponieważ uczę się na Opiekunkę Dziecięcą , poznaje jak obchodzić się z tymi małymi szogunami :D pewnie opiszę wam na blogu nie raz jednego mojego podopiecznego jak tylko będzie okazja
- makijaż (choć żadko mam okazje wykonywać to jak się przyłożę to coś mi tam wyjdzie )
- malowanie paznokci jak najbardziej
i takie tam babskie sprawy jak kosmetyki , których w ostatnim czasie mnóstwo przetestowalam, miałam problem z trądzikiem i też mogę się podzielić z Wami co przeszłam, czego używałam, może kiedyś odważe się dodać zdjęcie z przed i po kuracji :P ale to chyba dodam na zobaczenie i usune od razu haha. 

Chyba nie będzie tak źle jak na pierwszy wpis na moim blogu, już mniej więcej wiecie co nieco o mnie, mam nadzieje że ktoś będzie mnie odwiedzał i w końcu wdrążę się w ten świat, bo puki co cięzko mi się jest połapać gdzie co jest :)

Pozdrawiam i zapraszam do Mnie :*


1 komentarz: