poniedziałek, 16 lipca 2012

26 Urodziny :*

Wczoraj mój D obchodził 26 urodziny było to w niedziele, już w sobote kiedy powiedziałam mu że mam dla niego prezent umowilismy sie ze o północy mu go dam.
Zakupiliśmy komode i w sobote o 21 jakoś zaczelismy skrecac ją i tak zlecialo do północy, potem przyszedł czas na prezent.
Wręczyłam ucieszył się: perfumy i koszulka :D raczej nie miał innego wyjścia.

Pogoda jest taka do dupy, że paranoja, i to ma być lato ciagle deszcz? Nawet na plaże nie można pojechać polenić się bo ciągle pada, chyba pozostają kałuże :/
W niedziele pojechaliśmy do Szczecina zobaczyć co maja ciekawego do domu ale nic nie było, za to weszliśmy do New Yorkera i oczywiście szał - przecena ! Więc troszkę zabuszowałam i zakupiłam spodnie dresowe 2 pary i koszulkę neonowe kolory które są teraz w modzie a ja rok temu gdzieś u kogoś nad morzem wylukałam rażystą koszulkę tak szukałam aż w końcu przyszedł letni szał na rażyste i cieszę się bardzo bo mega mi się to podoba haha :D Puki jeszcze jestem młoda to mogę trochę poświecić wśród tłumów :D



1 komentarz:

  1. mogłaś się pochwalić na fotach żarówami :D ty mój neonie ;*

    OdpowiedzUsuń