poniedziałek, 21 stycznia 2013

Średni miedziany blond schwarzkopf ,bez drastycznych zmian

No więc chyba znalazłam farbe w podobnym odcieniu jak z wcześniejszego posta -zdjęcie
Nie poddałam się dekoloryzacji zaryzykowalam co ma byc to bedzie bo nie chcialam niszczyc dodatkowo wlosow po co, niech sobie rosną a ja postaram się wytrwać co odrost przy tym kolorze aż w końcu na całości pojawi się ten oto kolor, z biegiem czasu  . .  :D
Nie wyjdzie mi az tak jasny bo ja swoje wlosy mam ciemne wiec na odroscie farba bedzie ciemniejsza niz na blond wlosach no ale to logiczne :) Zobaczymy jak się spłucze po paru tygodniach wiec bede dawać znać a teraz juz pokażę jak to wygląda.
Kupiłam taką (zdjęcie z neta bo mam niesprawny aparat) i nie oddaje tak opakowania
kolory wyjsciowe i jak powinno wyjść (moje ciemne)
tak wyglądały wlosy przed farbowaniem i pare dni temu nalozyłam Nugat z palette ( kąbinowałam lecz nie wytrzymałam no i poszła inna farba ) nie mam niestety zdjęc w świetle dziennym
a tu juz z farbą średni miedziany blond
aparat z telefonu nie odda tego koloru ale jest taki troche refleks miedzi czerwonej, zrobię w świetle dziennym to zaaktualizuję post wtedy będzie lepiej widać co wyszło, nie podjełam drastycznej koloryzacji z rozjasnianiem itd bo znajac mnie to by mi sie nie podobało skoro zawsze miałam wlosy ciemne i farbe z nazwą brąz , teraz odejde od jakiegokolwiek dopisku brąz i zobaczymy co z tego bedzie wychodzic , jutro dodam zdjęcia w swietle dziennym :)

Ciekawskich zapraszam po zaaktualizowaniu posta
tak to wyglada na odroscie ( postaram się dodać całe wlosy jak będzie lepszy aparat)

2 komentarze:

  1. Z jasnymi odrostami troszkę nie bardzo to wygląda... Chyba, że te odrosty są widoczne tylko przy mocnym świetle...

    OdpowiedzUsuń