wtorek, 13 listopada 2012

Zapiekanka ?

Siedzę i myślę , że mam ochotę na coś dobrego, myślę co mam w lodówce i . . .
Mam parówki, ziemniaki, brakuje mi papryki , sera i pieczarek.
Mam chęć ugotować coś dobrego no i z tego co mam zrobię zapiekankę z ziemniakami i parówkami :D Idę do sklepu, bo jednak nie wytrzymam i zrobię ją :D
Dziś byłam w sklepie widziałam fajną niedużą blachę do pizzy i chyba ją zakupię wtedy będę miała okazje samodzielnie robić pyszne pizze na cienkim cieście :D mmm
Ostatnio bierze mnie na pichcenie i robie to z wielką przyjemnościa ! :)
Lubię gotować, jak tylko mam produkty.
Postaram się uwiecznić zdjęciem moje danie o ile wogóle cokolwiek zostanie :D

1 komentarz:

  1. Ja niestety do gotowania mam dwie lewe ręce;D Ale z czasem wychodzi mi lepiej;D

    OdpowiedzUsuń