wtorek, 4 września 2012

Zużycia i nowości

Przed wyjazdem na wioskę zakupiłam szampon i żel pod prysznic, oczywiście w miare niedużej butelce i w niskiej cenie :)
Tak więc przedstawiam wam szampon z Joanny i żel pod prysznic z Isany plus szampon z Ziaji

Szampon z Joanny - niby do suchych i zniszczonych włosów ale jak dla mnie po umyciu jeszcze bardziej mialam suche i matowe i poplątane bez maski nie dalo rady, zapach miodowy taki sobie jak dla mnie , nie jest drogi ale nie kupie go więcej.

żel pod prysznic z Isana - tani ale za to zapach, obłędny a ja zawsze stawiam na zapach :P
W sumie długo nie zostaje przy jednym kosmetyku nie kupuje tego samego jak mi się skończy ,bo wolę dla odmiany zawsze coś nowego o innym zapachu :) Ale na pewno za jakiś czas wrócę do niego ,boski :D

Szampon z Ziaji - to moje drugie opakowanie- ZAPACH piękny :D no i po umyciu włosy nie były aż tak splątane jak po joannie ale oczywiscie musiala isc maska do wlosow, bo ciezko by bylo mi rozczesać je, tak na marginesie co mycie to leci maska dla ułatwienia rozczesania i gładkości włosów :)

A na test lecą te oto kosmetyki :
Jak już dłużej je poużywam opiszę :)


A wy dziewczynki miałyście, któreś z tych kosmetyków ? Jak się sprawdziły ?

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego żelu do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też dlatego kupiłam :D
      Ale jak weszly w Rossmanie był za 11 zł a teraz za 16,50 ale kupilam i zobaczymy :)

      Usuń