niedziela, 12 sierpnia 2012

Zakupy

Wczoraj byłam w Szczecinie w poszukiwaniu butów jakichś adidasów , bo już moje nike po 3 latach używania popękały a jesień niedaleko więc trzeba było w końcu jechać i kupić buty . . .
Pojechałam z koleżanką :)
Jak już dotarłysmy na dzielnice sklepów z obuwiem to zaczełyśmy szukać, no i tu szok bo już w pierwszym dojrzałam jedne które kiedyś oglądałam na allegro takie coś jak tenisówki, ale stwierdziłam ,że nie nie chce takich nie spodobały mi się, więc dalej szukałam i patrze są buty za kostkę, nigdy takich nie miałam zawsze miałam normalne adidasy, ale pytam czy jest rozmiar , oczywiście nie ma :/ Bo u mnie to różnie bywa ,bo ja mam rozmiar 40 lub 41 :D Chociaż po stopie mojej tak nie widać a but taki wielki :D
No i zobaczyłam te białe Nike za kostke zakochałam się w nich ,nawet mnie cena nie przeraziła bo kosztowały 299zł haha , no i poszłam dalej szukać , był rozmiar 39 cóż za małe, więc już z wielkim żalem że jak zwykle mam pecha bo ta moja stopa to wielka jak nie wiem co szukałam czegoś innego ale jednak takich za kostkę.
I ku zdziwieniu znalazłam Reeboka
rozmiar 39 haha , jednak co do butów trzeba jechać i przymierzać bo co producent to inna rozmiarówka , i będąc pewna że 40,5 byłyby dobre okazały się za duże.
Cenowo tańsze 199 i rabacik na kawę z koleżanką 20 zł , czyli 180zł za buty :)
Potem postanowiłyśmy pójść do Kaskady zobaczyć co mają w New Yorkerze, bardzo lubię tam kupować ciuchy chociaż na początku sezonu trafiłam na bubel bluzke chodzi o materiał pokaże wam w najbliższym czasie jakbyście chciały ?? :)
No i poszłysmy a tam szok przeceny bluzki za 19.95 i 9.95 czy jakoą tak no i kupiłam a co , za takie grosze to za rabacik na butach można było sobie coś kupić
Mam tylko nadzieje, że buty sprawdzą się i wytrwają długo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz