poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Marzy mi się

. . . kupić łyżwo-rolki, bo u nas na zime zawsze jest lodowisko a po co mam po kimś nosić łyżwy i już od dłuższego czasu się zastanawiam nad łyzwo-rolkami.
Na rolkach też bym pojeździła szczególnie ,że teraz koło mnie kładą płyty i jak skończą będzie super powierzchnia właśnie do jazdy na rolkach.
Patrzałam na allegro pare modeli, i nie wiem sama ,chciałabym białe no ale takie dziecięce z deka są wzory jak widziałam ale co tam,  w końcu młoda jestem i  wolalabym białe łyżwo-rolki . . . :P
A kolejnym mankamentem jest mój rozmiar 40-41 i z białych rozmiarówki znalazłam te co na dole.
No i cena musi być przystępna oczywiście.
Dam linki jak macie chwile zobaczcie i weźcie mi coś doradźcie prosze !Które ?
1. http://allegro.pl/rolki-spokey-rookie-40-43-lyzworolki-regulowane-i2531155561.html
2. http://allegro.pl/lyzworolki-2-in-1-roz-30-41-regulowane-abec-5-i2542577946.html

Więcej nie znalazłam :/

2 komentarze:

  1. fajne są :D kup, ja też muszę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedne widziałam ale link mi sie zapodzial, wiesz ja chcialabym biale i te jedynie znalazlam w moim rozmiarze i w miare ladne :D bo mam big szkite :D
      Kup też to bedziemy smigac na rolkach a zima na lodowisku

      Usuń