środa, 8 sierpnia 2012

Byle jak

Od wczoraj byle jak się czuję, pobolewa mnie żołądek jakby coś było i przejść nie mogło :/ Nie mam pojęcia co zjadłam że pobolewa... I teraz to samo już koperkową herbate piłam i cole tez co chwile pije , a u babci nawet kielicha walnełam bo myślałam że pomoże... jadłam mało i lekko w miarę sie starałam , byłam głodna a wtedy jeszcze bardziej bolało :(
Nie wiem czy to przez nerwy czy jak... Ale czuje ,że potrzebuje wyjechać i odpocząć w pizdu bym gdzieś pojechała, tylko chyba pierw sponsora poszukam na taki wypad "gdzieś" :/
Muszę sobie popisać i pomarudzić na blogu...
Mam nadzieje, że do jutra to cholerstwo w brzuchu przejdzie . . .

Pamietam jak moja psina była mała , wtedy brałam ją do łóżka i spałam z nią ,a ona grzała mnie jak darmowy grzejnik, teraz już jest wielka i gubi swoje futro w ilościach ogromnych i mogę pomarzyć o nocnym grzaniu nóg :D Teraz to chyba bym utonęła w tonach sierści.
Teraz grzeje mnie mój D. ha :D

2 komentarze: