środa, 18 lipca 2012

Znów pada :/

Znów deszcz ! To jest jakas paranoja ! Jesień a nie lato, było do popołudnia w miarę ładnie no i pach nagle leje... Wracając z pracy zmokłam niesamowicie, ale ogólnie dzień był fajny.
Przyszła mi dziś bluza ale hm jakoś niespecjalnie mi się te kolory podobają jakoś na zdjęciu wyglądała ładniej, ale nic trzeba będzie nosić :P

Od jakiegoś czasu podobają mi się rowery damki ala holenderskie. Istny szał mnie ogarnął, do tego kosz wiklinowy wyścielony ładnym materiałem ahh. No i mysle hm mam 2 stare rowery w piwnicy ,zeszłam i pozytywne zaskoczenie są takie jakie chce ! Wystarczy je pomalować na biało dodać jakieś kwiatki trochę ogarnąć te kozy i myśle że byłoby całkiem dobrze.
Tak z Klaudią rozmawiałyśmy i chyba coś wykąbinujemy potem na rower koszyk i w drogę :D
 Oto moje kozy :





Jak tylko znajdę chwilę zabiorę się za jedną z nich i powstanie biała rakieta :D

2 komentarze: